Fat Freeze

Hvordan virker det?

Fat Freeze bruger køle-energi til at nedbryde fedtcellerne.
En Applikator suges fast på behandlingsområdet, applikatoren fungerer som en sugekop og suger fedtet ind mellem 2 køleplader.

Hvor bliver fedtet af?
Efter behandlingen vil man ikke umiddelbart kunne se nogen forskel, men du begynder at se forskel efter et par uger. Dit fedt bliver rent faktisk opretholdt i cellerne som mere eller mindre små colli. Disse fedtceller kan svulme med vægtøgning og skrumpe med vægttab.
Skønheden i Fat Freeze behandlingen er, at fedtcellerne fjernes, de kan ikke regenere eller gendannes. Du har sålede færre fedtceller efter din behandling, end før behandlingen. Under Fat Freeze behandlingen bliver en procendel af fedtcellerne ødelagt og de frigiver det fedt, som vores imunforsvar transporterer væk fra det.

Her er en lille inspirations video fra coolsculptning fra Zeltiq.

Hvem er kandidat?
De mest ideelle kandidater er personer, der ligger 10-15 kg fra deres idealvægt. Grunden til dette, er at Fat Freeze ikke er en fedtsugnings-behandling og derfor ikke vil forårsage vægttab.
De områder der kan behandles er “fedtbuler”, buler du kan have i din hånd og klemme, eksempler vil være “dansehåndtag” på siderne af kroppen, eller “ridebukser” på ydersiden af dine lår eller fedtdepoterne på inderlårene.

Kan behandlingen gentages?
Ja. Typisk ser vi 20-30% fjernelse af fedtvævet efter én enkelt behandling, Det færdige resultat ses efter 2-3 måneder, hvorefter behandlingen kan gentages, efter behov.

Er der nogen rekreationstid?
Nej, der er ingen rekreationstid.

Er der Risiko ved behandlingen?
Efter behandlingen er huden kold og følelsesløs, men der er ingen smerter eller bivirkninger, du har ingen gener og kan fortsætte din dag, som om intet var hændt.

Pris
1000 kr pr. mundstykke
Lille Mundstykke (5x14 cm)
Stor mundstykke ( 8x20 cm )
Ved 4 håndtag er prisen 800 kr pr. stk.